Energetika v lokální identitě a marketingu míst – Petr PAWELEK
Petr PAWELEK
Bakalářská práce
Energetika v lokální identitě a marketingu míst
Energy industry in local identity and place branding
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním významu energetiky při utváření lokální identity a obrazu současných obcí. V teoretické části jsou představeny koncepty místa, prostorové identity, identity krajiny, marketingu a brandingu míst, sociální akceptace, energetické spravedlnosti a související teorie. Pro empirickou část byl vybrán vzorek šesti obcí České republiky, jež reprezentují místa a krajiny ovlivněné …víceAbstract:
The bachelor thesis explores the importance of energy in shaping the local identity and image of contemporary municipalities. The theoretical part introduces concepts such as sense of place, spatial identity, landscape identity, place marketing and branding, social acceptance, energy justice, and related theories. For the empirical research, a sample of six municipalities in the Czech Republic was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Bohumil Frantál, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAWELEK, Petr. Energetika v lokální identitě a marketingu míst. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Geografie
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing rozvoje regionů a měst v České republice
Michaela Jandová -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Ženy v politickém systému České republiky a politický marketing
Tereza Gaubová -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková
Název
Vložil
Vloženo
Práva