Trendy marketingu na sociálních sítích a komparace se situací v ČR – Bc. Markéta KUŽELÍKOVÁ
Bc. Markéta KUŽELÍKOVÁ
Master's thesis
Trendy marketingu na sociálních sítích a komparace se situací v ČR
Social media marketing trends and comparison with situation in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením názorů českých a zahraničních expertů na budoucí vývoj marketingu na sociálních sítích. Teoretická část práce obsahuje úvod do problematiky marketingu na internetu a sociálních sítích. V empirické části jsou obsahovou analýzou textu identifikovány očekávané trendy v marketingu na sociálních sítích dle názorů zahraničních expertů. Následně jsou uvedeny výsledky …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the evaluation of the Czech and foreign experts' views of the future of social media marketing trends. The theoretical part comprises the introduction to the problems of the Internet marketing and social media marketing. The empirical part includes the identification of the expected trends in social media marketing by means of the content analysis of foreign experts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUŽELÍKOVÁ, Markéta. Trendy marketingu na sociálních sítích a komparace se situací v ČR. Plzeň, 2015. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Sociální dovednosti a osobnostní kvality budoucích učitelů
Iva Navrátilová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Media as an enterprise
Fikrat Gulahmadov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Nové trendy v marketingu se zaměřením na sociální síť Facebook
Kamila Chramostová -
Facebook: Nové trendy v marketingu na internetu
Dominika LENTHÁROVÁ -
“Staré versus nové” - trendy v marketingu malého a středního podniku
Niki Cassolová