Rozvoj reklamního průmyslu v Československu v letech 1926-1936 na příkladu Měšťanského pivovaru Plzeň – Martin Hanzelka
Martin Hanzelka
Diplomová práce
Rozvoj reklamního průmyslu v Československu v letech 1926-1936 na příkladu Měšťanského pivovaru Plzeň
Development of the advertising industry in Czechoslovakia in the years 1926–1936 on the example of the Burgher Brewery Pilsen
Anotace:
Diplomová práce „Rozvoj reklamního průmyslu v Československu v letech 1926–1936 na příkladu Měšťanského pivovaru Plzeň“ se zabývá reklamními aktivitami Měšťanského pivovaru Plzeň a jejich souvislostí s celkovou produkcí. Cílem práce je verifikovat hypotézu, že výše reklamních výdajů ve sledovaném období se projevila ve výši celkového výstavu Měšťanského pivovaru Plzeň. V teoretické části práce je nejprve …víceAbstract:
The diploma thesis "Development of the advertising industry in Czechoslovakia in the years 1926–1936 on the example of the Burgher Brewery Pilsen" deals with the advertising activities of the Burgher Brewery Pilsen and their connection with the overall production. The aim of this work is to verify the hypothesis that the amount of advertising expenses in the observed period was reflected in the total …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87076
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Pavel Dufek
- Oponent: Ivan Jakubec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87076
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářské a politické dějiny 20. století
Práce na příbuzné téma
-
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Martina Kissová -
Vliv Alexandra Hackenschmieda na reklamní průmysl
Johan ČAPEK -
Komunistický režim a automobilový průmysl v Československu: politologická analýza období 1967 až 1979
Jan Matoušek -
Analýza bramborářského průmyslu v Československu s důrazem na konzumní brambory a škrobárenský průmysl v období 1918–1928
Miroslava Valutová