Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem. – Anhelina Fulei
Anhelina Fulei
Bakalářská práce
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
Advantages of the Instagram social network for marketing communication of companies.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na přínosy sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem. V teoretické části práce jsou prezentována relevantní teoretická východiska, v praktické části je pozornost věnována analýze využití Instagramu pro propagaci značky a jsou předloženy návrhy a doporučení k jeho efektivnímu využití.Abstract:
This bachelor thesis focuses on the advantages of the social network Instagram for corporate marketing communication. The theoretical part presents relevant theoretical backgrounds, while the practical part is devoted to the analysis of Instagram's use for brand promotion and presents proposals and recommendations for its effective utilization.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gtzah/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dominika Schmidtová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
Marketingová komunikace vybraného subjektu
Žanet Kříž -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Translidé jako nově se formující cílová skupina sociální pedagogiky
Melisa Macová -
Indigové děti jako cílová skupina práce sociálního pedagoga
Natálie KUCHAŘOVÁ