Bc. Veronika Blaniková

Diplomová práce

Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů

The factors influencing consumers' shopping behavior
Anotace:
Cílem diplomové práce je identifikovat vlivy působící na nákupní chování spotřebitelů a navržení doporučení pro firmy týkající se marketingových opatření. V teoretické části bude představen marketing a jeho nástroje, nákupní chování spotřebitelů a vlivy, které na toto nákupní chování působí. V praktické části bude využit sekundární výzkum nákupního chování spotřebitelů v praxi. Následně bude realizován …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to identify the influences on the consumers shopping behavior and to propose recommendations for firms regarding marketing measures. The theoretical part will introduce marketing and its tools, consumers shopping behavior and the factors that influences shopping behavior. In the practical part, secondary research of consumer shopping behavior in practice will be used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/diqw5/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management