Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů – Bc. Veronika Blaniková
Bc. Veronika Blaniková
Diplomová práce
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
The factors influencing consumers' shopping behavior
Anotace:
Cílem diplomové práce je identifikovat vlivy působící na nákupní chování spotřebitelů a navržení doporučení pro firmy týkající se marketingových opatření. V teoretické části bude představen marketing a jeho nástroje, nákupní chování spotřebitelů a vlivy, které na toto nákupní chování působí. V praktické části bude využit sekundární výzkum nákupního chování spotřebitelů v praxi. Následně bude realizován …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to identify the influences on the consumers shopping behavior and to propose recommendations for firms regarding marketing measures. The theoretical part will introduce marketing and its tools, consumers shopping behavior and the factors that influences shopping behavior. In the practical part, secondary research of consumer shopping behavior in practice will be used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/diqw5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o.
Lenka Havrdová -
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
Martin Kolovratník -
Marketingový mix zvolené značky
Dominika Martincová -
Vliv nástrojů marketingového mixu na nákupní chování vybrané skupiny obyvatel
Anna Erokhina -
Market Entry Strategy for Paulaner Spezi in the Czech Republic: A 4P Marketing Mix Approach
Markéta Filipová