Analýza spokojenosti zákazníků průmyslové společnosti – Alžběta Györgyiková
Alžběta Györgyiková
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků průmyslové společnosti
Customer Satisfaction Analysis of the Industrial Company
Anotácia:
Bakalářská práce je věnována analýze spokojenosti zákazníků společnosti ArcellorMittal Ostrava a. s., která se specializuje na výrobu válcovaných dlouhých a plochých výrobků. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na metodu sběru dat. Cílem práce bylo porovnat vnímání spokojenosti zákazníků u zaměstnanců společnosti ArcelorMittal Ostrava a. s., a skutečnou spokojenost …viacAbstract:
The Bachelor thesis is devoted to the analysis of customer satisfaction at ArcellorMittal Ostrava PLC. Company, which is specialized in production of rolled long and flat products. The theoretical section is focused on the way of the customer satisfaction analysis, therefore the method of data collection. The aim was to compare perception of customer satifaction between employes of ArcelorMittal Ostravan …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/115249
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedúci: Roman Kozel
- Oponent: Roman Tyralík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GYÖRGYIKOVÁ, Alžběta. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků průmyslové společnosti}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/f7pzlm/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBachelor programme / odbor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu magisterských studentů
Veronika Ptáčková -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami
Markéta Veselá -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Petr Matouš -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Zuzana Plemeníková -
Spokojenost zákazníka
Lukáš Beran -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová