Marek Lichnovský

Bakalářská práce

Řídicí jednotky motorů

Control Units of Engines
Anotace:
Cílem této práce je návrh řídicí jednotky pro mnou vybraný elektromotor. Je zde provedeno rozdělení elektrických pohonů, především podle řízení. Uvedeny jsou nejrozšířenější motory a je popsán princip jejich řízení. Vzhledem k rozmanitosti elektrických pohonů jsou rozepsány především motory, které jsou stále používané, nebo do nedávna ještě používané byly. To platí i o řídicích obvodech těchto motorů …více
Abstract:
The aim of this work is to design a control unit for a selected electric motor. There is a repartition of electric drives mainly by driving. There are the most widely used engines where is described the principle of controlling. It is a large number of motors are described especially motors that are the most used, or have been used until recently. This is also applied to the control circuits of these …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
  • Vedoucí: Jaromír Škuta
  • Oponent: Robert Frischer

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava