Kateřina Matušková

Bakalářská práce

Problematika klamavé reklamy v České republice

Issue of misleading advertising in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou klamavé reklamy v rámci české právní úpravy včetně aktuální judikatury. Práce nejprve poskytuje obecný přehled o nekalé soutěži, reklamě a její regulaci a klamavé reklamě. Následně se zaměřuje na vymezení české právní úpravy klamavé reklamy a také úpravy unijní mající vliv na regulaci klamavé reklamy v České republice. Dále se věnuje konkrétním případům klamavé …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of misleading advertising within the Czech law, including current case law. Firstly, the thesis presents a general overview of unfair competition, advertising and its regulation and misleading advertising. Furthermore, it focuses on the Czech law regulating misleading advertising as well as the EU law influencing the regulation of misleading advertising in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
  • Vedoucí: Jan Levý
  • Oponent: Tomáš Votava

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92336