Bc. Jana Opletalová

Bakalářská práce

Artvertising v módním průmyslu

Artvertising in the fashion industry
Anotace:
Ve své bakalářské práci „Artvertising v módním průmyslu“ se zaměřuji na problematiku módních reklam a kampaní, které často využívají umění a narušují jejich uměleckou auru. Práce je rozdělena na teoretickou část, ve které se nachází úvod do problematiky marketingu a umění, historie reklam a druhy reklam. Ve druhé části práce, která je praktická, se nachází analýza tří módních značek – Benetton, Louis …více
Abstract:
In my bachelor thesis „Artvertising in fashion industry“, I am going to focus on issues of fashion campaigns and advertisements. These advertisements and campaigns often expoit art and damage their artistic aura. My bachelor thesis is divided in 2 parts. First one is theoretical part in which is introduction to issues of marketing and art and introduction to history of advertisement. In the second …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: Mgr. Alina Matějová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií

Práce na příbuzné téma

Všechny práce