Artvertising v módním průmyslu – Bc. Jana Opletalová
Bc. Jana Opletalová
Bakalářská práce
Artvertising v módním průmyslu
Artvertising in the fashion industry
Anotace:
Ve své bakalářské práci „Artvertising v módním průmyslu“ se zaměřuji na problematiku módních reklam a kampaní, které často využívají umění a narušují jejich uměleckou auru. Práce je rozdělena na teoretickou část, ve které se nachází úvod do problematiky marketingu a umění, historie reklam a druhy reklam. Ve druhé části práce, která je praktická, se nachází analýza tří módních značek – Benetton, Louis …víceAbstract:
In my bachelor thesis „Artvertising in fashion industry“, I am going to focus on issues of fashion campaigns and advertisements. These advertisements and campaigns often expoit art and damage their artistic aura. My bachelor thesis is divided in 2 parts. First one is theoretical part in which is introduction to issues of marketing and art and introduction to history of advertisement. In the second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r2zm9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Alina Matějová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě
Radomír Čamek -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Umělecké disciplíny v reklamě a jejich vzájemný přínos
Petra Pokorná -
Umění v reklamě
Robert Kaňovsky -
Umění v reklamě
Vendula Svobodová -
Umění v reklamě
Lukáš Havelka -
Umělecké dílo v reklamě
Radek Kubák -
Umění v reklamě: Andy Warhol
Tereza Gajdíková