Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C – Edita HIRSCHAUOVÁ
Edita HIRSCHAUOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C
Marketing communication of selected shops with online sales on the B2C market
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných obchodů v online a offline prostředí. Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci vybraných knihkupectví na sociálních sítích a v kamenných prodejnách. Teoretická část práce je zaměřena na definování e-commerce, e-shopů a výhod a nevýhod této formy obchodování. Empirická část bakalářské práce se zabývá analýzou online komunikace …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of selected stores in online and offline environment. The aim of the thesis is to analyse marketing communication of selected bookstores on social media and in retail shops. First, the theoretical part of the thesis focuses on defining e-commerce, e-shops, and advantages and disadvantages of these kinds of businesses. Second, the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HIRSCHAUOVÁ, Edita. \textit{Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/f8m36f/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HIRSCHAUOVÁ, Edita. Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení služeb Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity prostřednictvím metody mystery shoppingu
Nikola Hálová -
Mystery visiting v knihovnách
Miroslava Sudová -
Hodnocení supermarketů na Znojemsku na základě Mystery Shoppingu
Lucie Trilcová -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
Hashtag jako nástroj marketingu pro e-commerce
Anastasiya Zbaratska -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí v oblasti e-commerce v ČR
Ottó Bartók -
Změny v kupních rozhodovacích procesech zákazníků na B2B a B2C trzích v 21. století
Tomáš Huleš