Edita HIRSCHAUOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C

Marketing communication of selected shops with online sales on the B2C market
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných obchodů v online a offline prostředí. Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci vybraných knihkupectví na sociálních sítích a v kamenných prodejnách. Teoretická část práce je zaměřena na definování e-commerce, e-shopů a výhod a nevýhod této formy obchodování. Empirická část bakalářské práce se zabývá analýzou online komunikace …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of selected stores in online and offline environment. The aim of the thesis is to analyse marketing communication of selected bookstores on social media and in retail shops. First, the theoretical part of the thesis focuses on defining e-commerce, e-shops, and advantages and disadvantages of these kinds of businesses. Second, the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HIRSCHAUOVÁ, Edita. Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/