Zuzana Rajtrová

Bakalářská práce

Publicita společnosti Kooperativa

Publicity of the Kooperativa Company
Anotace:
Tato práce se zabývá publicitou společnosti Kooperativa. V teoretické části jsou shromážděny poznatky z oblasti public relations a jeho zařazení v rámci marketingových komunikací. Velký důraz je kladen na oblast media relations, která je úzce spojena s publicitou. V praktické části je představena společnost Kooperativa, její produkty, její největší konkurenti na našem trhu a nástroje public relations …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on publicity of Kooperativa company. In theoretical part of thesis are defined basic terms from public relations theory and the place of this branch in marketing communication theory. Important here are terms from media relations part of PR which is connected with publicity the most. The practical part introduces Kooperativa company, their products, competitors and usage …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rajtrová, Zuzana. Publicita společnosti Kooperativa. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe