Asistent pedagoga v procesu integrace a inkluze – Bc. Veronika Pozlerová
Bc. Veronika Pozlerová
Diplomová práce
Asistent pedagoga v procesu integrace a inkluze
Teaching Assistant in the Process of Integration and Inclusion
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá rolí asistenta pedagoga v procesu integrace a inkluze. Cílem bylo zjistit, jaká je role AP ve vzdělávacím procesu s ohledem na požadavky integrace a inkluze a popsat tuto problematiku také z pohledu samotných asistentů, ředitelů škol, pedagogů, kteří s AP pracují a rodičů integrovaných žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Diplomová práce je rozdělena do dvou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the role of teaching assistant in the process of integration and inclusion. The aim was to find out the role of teaching assistant in the educational process with respect to the integration and inclusion requirements and to describe this issue also from the point of view of the assistant, headmasters, teachers working with the teaching assistants and parents of integrated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Kateřina Thelenová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pozlerová, Veronika. Asistent pedagoga v procesu integrace a inkluze. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva