Social media marketing - vliv sociálních sítí a jejich využití jako nástroj marketingu – Bc. Martin Koníček
Bc. Martin Koníček
Diplomová práce
Social media marketing - vliv sociálních sítí a jejich využití jako nástroj marketingu
Social media marketing - the influence of social networks and their use as a marketing tool
Anotace:
Diplomová práce bude založena na nastavení sociálních sítí včetně veškerých technických nástrojů a služeb, tak aby co nejlépe sloužili jako nástroje marketingu. Dále bude vytvořena kompletní strategie pro danou firmu – analýza konkurence, analýza cílové skupiny, vytvoření strategie, identifikace zákazníků a person. Bude vytvořen obsahový plán a manuál pro následnou kontrolu.Abstract:
The diploma thesis will be based on setting up social networks, including all technical tools and services, in order to serve as effective marketing tools. Furthermore, a complete strategy for the company will be created – competition analysis, target group analysis, creating a strategy, identifying customers and personas. A content plan and manual will be created for checking.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Marketingová strategie podniku
Michaela Vinklerová -
Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy
Rodion Konovalov -
Změna marketingové strategie hotelu Art Deco Imperial v Praze
Iveta Kubejová -
Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Ondřej Gruntorád