Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů – Věra Mouchová
Věra Mouchová
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů. Věnuje se teoretickému zpracování problematiky nákupního chování, charakterizuje typologie spotřebitelů významné pro psychografickou segmentaci trhu a rozebírá nákupní rozhodování a jeho motivaci.Vlastní výzkumné šetření, které využívá kvalitativní metodologii, se zaměřuje na analýzu reklamní kampaně z pohledu …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on analysis of factors affecting consumer buying behavior. The theoretical part deals with consumer buying behavior and related issues, character typology of the consumer which is important for the psychographic market segmentation, consumer shopping decision making and motivation.The research part of the thesis uses qualitative methodology and analysis a commercial campaign …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/f9bxb8/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Segmentace trhu podle životního stylu a hodnotové orientace
Jana Peffková -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Nákupní chování spotřebitelů v souvislosti s vybranou značkou
Markéta Dömeová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova