Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora – Natália Háncsics
Natália Háncsics
Diplomová práce
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Internal communication from the perspective of Generation Z and its ICT support
Anotace:
Generace Z vyrůstá během rychlého rozvoje digitálních a informačních technologií. Od jejich nástupu do práce se očekávají velké změny v pracovním přístupu oproti generacím předchozím. K tomu pandemie koronaviru COVID-19 nezanechala čas na rozmyšlenou a vynutila společnosti přejit na home office se vzdálenou komunikaci přes ITC systémy. Proto je nezbytné prozkoumat a nabídnout podmínky práci, které …víceAbstract:
Generation Z is growing during the rapid development of digital and information technologies. Since they started work, large changes in the work approach are expected compared to previous generations. In addition, the coronavirus pandemic COVID-19 did not leave time for reflection and forced the company to move to a home office with remote communication via ITC systems. Therefore, it is necessary to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84427
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2021
- Vedoucí: Zdeněk Smutný
- Oponent: Lucie Böhmová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84427
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
New media in corporate communication
Václav Králík -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Podnikové sociální sítě - kritické faktory úspěchu
Dominik Šlahař -
Analýza podnikové sociální sítě ve vybraném podniku s aspektem na generaci Y
Andrea Vlčková -
Podnikové sociální sítě a jejich role v managementu lidských zdrojů
Jana Školudová -
Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu
Jiří Tabáček -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Tomáš Hones -
Sociální sítě v podnikové praxi a problematika jejich implementace
Michal Uhlíř