Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products – Bc. Jana Nemčková
Bc. Jana Nemčková
Bachelor's thesis
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Anotácia:
Účelom bakalárskej práce je snaha viac porozumieť správaniu sa spotrebiteľov pri rozhodovaní sa o produktoch hotelierstva. Cieľom tejto štúdie je zistiť formálne aj neformálne zdroje informácií a bližšie preskúmať interné, externé, aktívne a pasívne spȏsoby vyhľadávania informácií o produktoch hotelierstva. Táto práca sa zaoberá najma porovnaním internetových a neinternetových zdrojov a ich dvȏverihodnosťou …viacAbstract:
The purpose of this study is to understand consumer behaviour when making decision about hospitality and tourism products. The aims of this study are to determine informal and non-informal sources of information and closer examination of internal, external, active and passive information search. This study is specifically concerned with comparison of Internet and non –Internet sources of decision making …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11758/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2015
- Vedúci: M.A. Donna Dvorak
- Oponent: Ing. Martina Sochůrková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEMČKOVÁ, Jana. \textit{Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/f9hadr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in English)
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of consumer decision
Zijing Wu -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
Consumer Buying Behaviour
Tanvi Raval -
Consumer behaviour as a reflection of financial intelligence
Dmitry Baranov -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Tourism management and managerial decision making methods in Nepal (hospitality sector)
Lisha Dongol Maharjan