Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů – Ing. Zoriana Ostrovska
Ing. Zoriana Ostrovska
Master's thesis
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Advertising in the Media as an Attribute of shaping Consumer Interests and Preferences of the Current Generation of Seniors
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu reklamy v mediích, která je atributem formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů. Cílová skupina je definována skupinou populace ve věku od 60 let, přitom pro účely realizovaného dotazníkového šetření byla tato skupina dále rozdělena na dvě podskupiny (60-69 let a nad 70 let). Právě dotazování je hlavní výzkumní metodou použitou v této …moreAbstract:
This thesis focuses on the analysis of advertisements in media, which are generally treated as an attribute of the formation of consumer interests and preferences of the current generation of seniors. The target group is defined as a group of the population aged 60+ years, for the purposes of a questionnaire survey, this group was further divided into two groups (60-69 years and above 70 years). Actually …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xa5e3/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OSTROVSKA, Zoriana. \textit{Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/f9rzky/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
Kateřina Málková -
Spotřební zájmy současné mladé generace
Barbora Hromádková -
Spotřební zájmy současné mladé generace v České republice
Irina Studenyak -
Vztah hodnotové orientace a struktury spotřebních zájmů současné mladé generace
Aryna Levchenko -
Struktura spotřebních zájmů současné mladé generace
Martin Kejř -
Vztah hodnotové orientace a struktury spotřebních zájmů současné mladé generace
Jana Kučerová -
Struktura spotřebních zájmů současné mladé české generace
Kristina Vlčková -
Volnočasové aktivity seniorů v klubech pro seniory na území Prahy 3
Kristýna Vessová