Ing. Zoriana Ostrovska

Master's thesis

Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů

Advertising in the Media as an Attribute of shaping Consumer Interests and Preferences of the Current Generation of Seniors
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu reklamy v mediích, která je atributem formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů. Cílová skupina je definována skupinou populace ve věku od 60 let, přitom pro účely realizovaného dotazníkového šetření byla tato skupina dále rozdělena na dvě podskupiny (60-69 let a nad 70 let). Právě dotazování je hlavní výzkumní metodou použitou v této …more
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of advertisements in media, which are generally treated as an attribute of the formation of consumer interests and preferences of the current generation of seniors. The target group is defined as a group of the population aged 60+ years, for the purposes of a questionnaire survey, this group was further divided into two groups (60-69 years and above 70 years). Actually …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní