Ing. Zoriana Ostrovska

Master's thesis

Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů

Advertising in the Media as an Attribute of shaping Consumer Interests and Preferences of the Current Generation of Seniors
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu reklamy v mediích, která je atributem formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů. Cílová skupina je definována skupinou populace ve věku od 60 let, přitom pro účely realizovaného dotazníkového šetření byla tato skupina dále rozdělena na dvě podskupiny (60-69 let a nad 70 let). Právě dotazování je hlavní výzkumní metodou použitou v této …viac
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of advertisements in media, which are generally treated as an attribute of the formation of consumer interests and preferences of the current generation of seniors. The target group is defined as a group of the population aged 60+ years, for the purposes of a questionnaire survey, this group was further divided into two groups (60-69 years and above 70 years). Actually …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní