Psychologické aspekty třídního klimatu a vztahů ve třídě – Aneta ŘEŽÁBOVÁ
Aneta ŘEŽÁBOVÁ
Bakalářská práce
Psychologické aspekty třídního klimatu a vztahů ve třídě
Psychological aspects of a class climate and relationships in a class
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo přiblížit veřejnosti, jakým způsobem žáci ze střední průmyslové školy vnímají distanční výuku a změnu vztahů ve třídě v důsledku virové pandemie COVID-19. Dále také zhodnotit, zda žáci preferují prezenční či distanční výuku a jak často komunikují se spolužáky. Pro výzkumné šetření byl použit polostrukturovaný rozhovor a účastnili se jej žáci prvního, druhého a třetího ročníku …víceAbstract:
This Bachelor thesis aims to present to the public how students from a high school of industry perceive distance education and the change of relationships due to the COVID-19 pandemic. Furthermore, it aims to evaluate if students prefer full-time education over distance education and how often they communicate with other students. Semi-structured interview was used for the research and subject of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Kundrát, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘEŽÁBOVÁ, Aneta. Psychologické aspekty třídního klimatu a vztahů ve třídě. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Distanční výuka očima rodičů žáků s dyslexií během pandemie covid-19
Lucie Bláhová -
Období distanční výuky během pandemie COVID-19 a jeho vliv na životní styl žáků 1. stupně ZŠ
Klára Šotolová -
Nouzové distanční vzdělávání na druhém stupni základních škol inovativního typu v ČR během pandemie Covid-19
Monika Teichmanová -
Autoregulace vysokoškolských studentů-dobrovolníků v době pandemie Covid-19
Barbora Hegerová -
Distanční výuka v primární škole během pandemie nemoci covid-19: případová studie
Tereza Čepeláková -
Distanční výuka TV a obezita v době pandemie COVID-19 pohledem učitelů na 1. stupni
Barbora Bohuslava Ulrychová -
Vliv distanční a prezenční výuky na vztahy ve třídách adolescentů
Eva KRETKOVÁ -
Mezipředmětové vztahy ve výuce výchovy k občanství
Michaela Bílá