Návrh efektivní marketingové komunikace společnosti Bohemilk – Petra Čiháčková
Petra Čiháčková
Bachelor's thesis
Návrh efektivní marketingové komunikace společnosti Bohemilk
Proposal of effective marketing comunication od the company Bohemilk
Abstract:
Bakalářská práce porovnává a vyhodnocuje stávající marketingovou komunikaci vybrané společnosti Bohemilk s hlavním konkurentem Tatra Hlinsko, který působí na mlékárenském trhu. Porovnává je z hlediska marketingového komunikačního mixu. Součástí práce je návrh efektivnější marketingové komunikace zpracovaný pro společnost Bohemilk.Abstract:
The bachelor thesis compares and evaluates the existing marketing communication of the selected company Bohemilk with the main competitor Tatra Hlinsko, which operates on the dairy market. It compares them in terms of marketing communication mix. The thesis includes a proposal for more effective marketing communication developed for the company Bohemilk.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/r4oke/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČIHÁČKOVÁ, Petra. \textit{Návrh efektivní marketingové komunikace společnosti Bohemilk}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/faphws/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr