Persvazivní verbální a nonverbální jazykové prostředky v obchodní komunikaci – Kateřina ARNOLTOVÁ
Kateřina ARNOLTOVÁ
Master's thesis
Persvazivní verbální a nonverbální jazykové prostředky v obchodní komunikaci
Persuasive verbal and nonverbal language means in business communication
Anotácia:
ARNOLTOVÁ, K. Persvazivní verbální a nonverbální jazykové prostředky v obchodní komunikaci. [Diplomová práce.] Ústí nad Labem 2012 ? Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, Pedagogická fakulta, katedra bohemistiky, 87 s. (Přílohy: 1 videonahrávka na CD nosiči, 90 dotazníků svázaných v kroužkové vazbě).Abstract:
ARNOLTOVÁ, K. Persuasive verbal and nonverbal language means in business communication. [Thesis.] Ústí nad Labem 2012 ? Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, Pedagogická fakulta, katedra bohemistiky, 87 s. (Přílohy: 1 video recording on CD, 90 questionnaires bound in a spiral binding).
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 12. 2012
- Vedúci: PhDr. Ilona Balkó, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ARNOLTOVÁ, Kateřina. \textit{Persvazivní verbální a nonverbální jazykové prostředky v obchodní komunikaci}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/fbvnys/.
Jak správně citovat práci
ARNOLTOVÁ, Kateřina. Persvazivní verbální a nonverbální jazykové prostředky v obchodní komunikaci. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Secondary School Teacher Education / ČJ NJ SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Jitka Vaňková -
Benchmarking jako nástroj řízení obchodníků. Výhody a rizika použití benchmarkingu a vztah se spokojeností zaměstnanců.
Dušan Volf -
Persvazivní verbální a nonverbální jazykové prostředky v obchodní komunikaci
Kateřina ARNOLTOVÁ -
Sportovní hra jako prostředek sociální komunikace
Eva Motáňová -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Marketingová komunikace města Orlová
Edita Austová -
Komunikace ve školním prostředí
Kristýna Kramperová