Bc. Jana Zmeškalová
Diplomová práce
Marketingový mix podniku
Marketing mix of a company
Anotace:
Autor: Bc. Jana Zmeškalová Název: Marketingový mix společnosti Tally Weijl Retail Czech, s.r.o. Diplomová práce stručně charakterizuje prvky marketingového mixu, dále rozpracovává jednotlivé složky komunikačního mixu podniku, průzkum trhu a marketingové analýzy. Cílem diplomové práce je nejprve zhodnotit současný stav komunikace společnosti, následně pak sestavit návrh komunikačního mixu se zapojením …víceAbstract:
Author: Bc. Jana Zmeškalová Title: Marketing mix for company Tally Weijl Retail Czech, Ltd. Diploma thesis briefly describe elements of marketing mix, and also components of corporate communication mix, marketing research and analysis. The object of the thesis is an evaluation of a present communication mix of a selected company, consequently a proposal of the new mix including some modern elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/xmhya/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Rostislav Tesař
- Oponent: Ing. Romana Sasková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová