Expozice a reflexe slova a tónů u dětí s poruchou chování. Terapie uměním. – Kateřina NEVRLÁ
Kateřina NEVRLÁ
Bakalářská práce
Expozice a reflexe slova a tónů u dětí s poruchou chování. Terapie uměním.
Exposure to words and tones and their reflection in children with behavioral disorders. Art therapy.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím expresivních terapií u dětí s mentálním postižením a přidruženou poruchou chování. Teoretická část popisuje pojmy expozice a reflexe, dále se věnuje problematice poruch chování u dětí a uvádí různé terapeutické přístupy. Zvláštní pozornost je věnována uměleckým terapiím se zaměřením na poetoterapii, biblioterapii a muzikoterapii a jejich společným prvkům Práce hledá …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of expressive therapies in children with mental disabilities and associated behavioral disorders. The theoretical part describes the concepts of exposure and reflection, then deals with the issue of behavioral disorders in children and presents various therapeutic approaches. Special attention is paid to art therapies with a focus on poetotherapy, bibliotherapy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEVRLÁ, Kateřina. Expozice a reflexe slova a tónů u dětí s poruchou chování. Terapie uměním.. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství a speciální pedagogika / Vychovatelství a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Kritické srovnání přístupů používaných při práci s dětmi s poruchou autistického spektra
Andrea Kochová -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Asistenti pedagoga pracující s dětmi s poruchou autistického spektra v mateřských školách
Jitka Svobodová -
Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky
Ivana Melichárková -
Postoj sociálních pracovníků a muzikoterapeutů k muzikoterapii s dětmi s poruchou autistického spektra
Nina Matoušková -
Metodiky a terapeutické přístupy pro rodiče s dětmi s autismem
Nikola Šlosárková -
Expresivní techniky u dětí s ADHD.
Natalie Klimovičová
Název
Vložil
Vloženo
Práva