Kristýna Stískalová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace pro start-upy

Marketing communication for start-ups
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci pro start-upy. V práci jsou vymezeny základní pojmy v oblasti online i offline marketingové komunikace. Dále je teoreticky vymezeno, jak správně postupovat při tvorbě marketingové kampaně za pomocí marketingových nástrojů. Praktická část se věnuje výzkumu funkčnosti online komunikačních nástrojů, dále výzkumu všeobecné využitelnosti internetu …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on marketing communication for start-ups, defines the basic concepts of online and offline marketing communication. The thesis describes theory how to create a marketing campaign using marketing tools. The practical part is devoted into research of functions of online communication tools, as well as research of the general usability of the Internet and monitoring user …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ing. Bc. Vladimír Borský, LL.M. MBA
  • Oponent: Martin Přibyl, MBA Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.