Alternativní cesty k sebepoznání a osobnostnímu rozvoji – Mgr. Petra Součková
Mgr. Petra Součková
Diplomová práce
Alternativní cesty k sebepoznání a osobnostnímu rozvoji
Alternative Ways to Self-Knowledge and Personality Development
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá alternativním osobnostním rozvojem v dospělém věku. Teoretická část obsahuje tři hlavní kapitoly. V první je vymezen osobnostní rozvoj v rámci obecně psychologického kontextu, kontextu celoživotního učení a učení dospělých. Nastíněn je proces osobnostního rozvoje, jeho metody a cíle. Druhá kapitola pojednává o rozdílech mezi alternativním a tradičním pojetím osobnostního …víceAbstract:
The diploma thesis deals with an alternative personality development in adulthood. The theoretical part consists of three main chapters. The first defined personality development in general psychological context, the context of lifelong learning and adult education. In this part is described the process of personality development its methods and goals. The second chapter discusses the differences between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qpcq2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Kariérový rozvoj lektorů dalšího vzdělávání
Denisa Šavelová -
Podnikatelský plán pro projekt zaměřený na osobnostní rozvoj
Kateřina Novotná -
Lifelong Learning & Employee Development: Learning preferences in the Workplace
Josef Kučera -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Spirála učení a skepse aneb Celoživotní učení sociálních pedagogů
Pavla Frňková -
Změna kariéry jako příležitost pro celoživotní učení
Jakub Marčík -
Online vzdělávací platforma pro celoživotní učení s prvky gamifikace
Pavel Klammert -
Celoživotní učení a vzdělávání zubních techniků
Gisela Klimešová