Jingyi Qi

Bakalářská práce

Consumer perception of cosmetics quality in China

Vnímání kvality kosmetiky spotřebiteli v Číně
Anotace:
Rostoucí používání kosmetiky v Číně vedlo k rostoucím obávám ohledně kvality, přesto je málo známo o vnímání kvality kosmetiky čínskými spotřebiteli. Tato práce si klade za cíl vyvinout dotazník pro posouzení vnímání, povědomí a postojů čínských spotřebitelů kosmetiky, pokud jde o kosmetické výrobky. Výsledky ukazují, že mezi šetřenými demografickými skupinami existují při vnímání některých zkoumaných …více
Abstract:
The increasing use of cosmetics in China has led to growing concern about the quality, yet little is known about Chinese consumers’ perception of cosmetics quality. This thesis aims to develop a questionnaire for assessing Chinese cosmetic consumers’ perception, awareness, and attitude toward cosmetic products. The results show that significant differences in quality perception were found between different …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Vít Hinčica
  • Oponent: Ilya Bolotov

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82872

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business