1. Teoretická část: Práce s barvou při tvorbě audiovizuálního díla a její srovnání ve vztahu k výtvarnému umění 2. Praktická část: Hraný film - kamera – Jan VYČICHLO
Jan VYČICHLO
Bachelor's thesis
1. Teoretická část: Práce s barvou při tvorbě audiovizuálního díla a její srovnání ve vztahu k výtvarnému umění 2. Praktická část: Hraný film - kamera
1. Theoretical Part: Working With Colour in Film-making And Its Comparsion in Relationship to Fine Arts 2. Practical Part: Film, Lenght at least 10 Minutes, Cinematography
Abstract:
Tato práce pojednává o možnostech, kterými disponuje kameraman při tvorbě vizuálního díla k ovlivňování narativních i psychických stavů diváka za pomoci využití barev. Je zá- roveň analýzou základních postupů při práci s barvou, využitých při tvorbě autorského filmu. Popisuje snahu o využití teoretických podkladů pro jejich transformaci v praktickou realizaci díla.Abstract:
This paper discusses the possibilities available to the cinematographer to create a visual narrative works to influence psychological states of the viewer through the use of colors. It also analyzes the basic procedures for working with color, utilized in the creation of the filmcopyright. It desribes efforts to use the theoretical basis for their transformation into practial work.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2012
Accessible from:: 15. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYČICHLO, Jan. \textit{1. Teoretická část: Práce s barvou při tvorbě audiovizuálního díla a její srovnání ve vztahu k výtvarnému umění 2. Praktická část: Hraný film - kamera}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/fd53sw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VYČICHLO, Jan. 1. Teoretická část: Práce s barvou při tvorbě audiovizuálního díla a její srovnání ve vztahu k výtvarnému umění 2. Praktická část: Hraný film - kamera. Zlín, 2012. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Film Photography
Theses on a related topic
-
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
Psychologie davu v animovaném filmu
Viktória MADANSKÁ -
Strach na Západě v 16.-17. století z pohledu psychologie
Romana Jirovcová -
Arteterapie a její vztah k psychologii umění
Martina Gottwaldová -
Abject art - využití tělních tekutin ve výtvarném umění 20. a 21. století
Judita Vrajová -
Dětský film, rodinný film a film o dětech v kontextu české kinematografie let 2014-2018
Štěpánka Ansorge -
Saskatchewan (and) Film: Place-image and Identity in Saskatchewan Feature Film
Martin Ondryáš -
Film Tourism in EU and the influence of a Film on Destination Image
Vira Savenko