Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie – Bc. Šárka Jodlová
Bc. Šárka Jodlová
Diplomová práce
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Loyalty program as a key part of marketing strategy
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je představit a zhodnotit efektivitu věrnostního programu vybrané společnosti. Zvolená firma je internetové tržiště Mall.cz, které by mělo svůj věrnostní program postavit jako klíčovou součást svého působení. V moderní době, kdy je konkurence veliká a přestup k ní velice snadný, by se firmy měly zaměřit na ocenění věrnosti a loajality svých zákazníků. Je nutné mít atraktivní …víceAbstract:
The main goal of the diploma thesis is to present and evaluate the effectiveness of the loyalty program of a selected company. The chosen company is the Mall.cz internet marketplace, which was supposed to build its loyalty program as a key part of its operations. In modern times, where the competition is great and the transition to it is very easy, companies should focus on the importance of loyalty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ek0fd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
LOYALTY PROGRAMS AND THEIR EFFECTIVENESS FROM THE COMPANY POINT OF VIEW
Sandra Idugboe -
Business Model Innovation of Selected Medical Company
Marie Brejlová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Jana Baldová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Effective use of sales promotion tools in retail
Ľudmila VAŠKOVÁ -
Effectiveness of Sales Promotion Tools in the FMCG Sector
Lucie Müllerová -
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Jana ONDILLA -
The effectiveness of a loyalty program of a leading manufacturer of skylights.
Michaela Vlková