Bc. Šárka Jodlová

Diplomová práce

Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie

Loyalty program as a key part of marketing strategy
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je představit a zhodnotit efektivitu věrnostního programu vybrané společnosti. Zvolená firma je internetové tržiště Mall.cz, které by mělo svůj věrnostní program postavit jako klíčovou součást svého působení. V moderní době, kdy je konkurence veliká a přestup k ní velice snadný, by se firmy měly zaměřit na ocenění věrnosti a loajality svých zákazníků. Je nutné mít atraktivní …více
Abstract:
The main goal of the diploma thesis is to present and evaluate the effectiveness of the loyalty program of a selected company. The chosen company is the Mall.cz internet marketplace, which was supposed to build its loyalty program as a key part of its operations. In modern times, where the competition is great and the transition to it is very easy, companies should focus on the importance of loyalty …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace