Bc. Šárka Jodlová

Master's thesis

Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie

Loyalty program as a key part of marketing strategy
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je představit a zhodnotit efektivitu věrnostního programu vybrané společnosti. Zvolená firma je internetové tržiště Mall.cz, které by mělo svůj věrnostní program postavit jako klíčovou součást svého působení. V moderní době, kdy je konkurence veliká a přestup k ní velice snadný, by se firmy měly zaměřit na ocenění věrnosti a loajality svých zákazníků. Je nutné mít atraktivní …more
Abstract:
The main goal of the diploma thesis is to present and evaluate the effectiveness of the loyalty program of a selected company. The chosen company is the Mall.cz internet marketplace, which was supposed to build its loyalty program as a key part of its operations. In modern times, where the competition is great and the transition to it is very easy, companies should focus on the importance of loyalty …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní