Theses 

Věrnostní program-efektivní nástroj podpory prodeje? – Bc. Vendula MALOCHOVÁ

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Bc. Vendula MALOCHOVÁ

Bakalářská práce

Věrnostní program-efektivní nástroj podpory prodeje?

Loyalty program - effective sales promotion tool?

Anotace: Tato bakalářská práce na téma Věrnostní programy {--} efektivní nástroj podpory prodeje? se zabývá pohledem na věrnostní programy jako nástroj komunikace používaný k posílení loajality zákazníků vůči značkám. Cílem je zjistit, zda je opravdu efektivní a zda zákazníci, kteří se stávají členy takových věrnostních programů, jsou opravdu loajální nebo je pro ně členství pouhou zábavou či dokonce o svém členství téměř neví. V praktické části se budu zabývat po provedení dotazníkového šetření analýzou dat, která má za cíl ukázat právě informace potřebné pro samotné posouzení efektivity věrnostních programů a z části i nastínit, kdo vlastně účastníci věrnostních programů jsou.

Abstract: This bachelor project "Loyalty programs {--} an effective sales promotion tool?" analyzes the use of loyalty programs as a tool of communication used for strengthening customers{\crq} loyalty toward brands. The aim of the project is to determine how effective these programs really are, and if customers who are members of these loyalty programs are actually loyal, or if they are members just for entertainment purposes. I will also take into account those customer members who have forgotten they are members of certain loyalty programs and the reasons for these circumstances. In the practise section of the project I will discuss the effectiveness of such programs in dependence on the research and I will analyze obtained data and show the results essential for the loyalty programs assessment. I will also outline the members of such loyalty programs, including common characteristics and effectiveness of loyalty programs on certain types of people.

Klíčová slova: Věrnostní program, loajalita, podpora prodeje, efektivita věrnostních programů, motivace

Jazyk práce: čeština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
  • Identifikátor: 10671

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal.utb.cz/stag?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=10671 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Jak správně citovat práci

MALOCHOVÁ, Vendula. Věrnostní program-efektivní nástroj podpory prodeje?. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 25. 4. 2019 07:07, 17. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz