Projektová výuka matematiky na ZŠ – Bc. Barbora Kabelková
Bc. Barbora Kabelková
Diplomová práce
Projektová výuka matematiky na ZŠ
Project lessons in mathematics at lower secondary school
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na projektovou výuku ve vyučování matematiky na základní škole. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje popsání vývoje projektové výuky, vymezuje její znaky a porovnává výhody a nevýhody projektů. Zabývá se propojeností s Rámcově vzdělávacím programem a začleněním projektů do výuky matematiky. Praktická část zahrnuje návrhy a realizace projektů. V práci …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on project-based learning in mathematics teaching at lower secondary school. The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the development of project-based learning, defines its characters and compares the advantages and disadvantages of projects. It deals with the interconnection of the Framework Curriculum and the integration of projects into mathematics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yak50/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: RNDr. Břetislav Fajmon, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Irena Budínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství matematiky pro základní školy / Učitelství matematiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Implementing the PRINCE2 Project Management Method in an Existing Project Environment
Anastasia Sudakova -
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Analysis of project methods and their implementation in a project
Karolína SLABÁ -
Use of music as both a teaching method and therapy
Radek Doskočil -
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Teaching English Using TPR Method
Veronika Šigutová -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ
Kristýna Jarošová