Sprachliche Beobachtung und pädagogische Diagnostik von Deutsch als Zweitsprache bei Kindern im letzten Kindergartenjahr am Beispiel eines österreichischen Kindergartens – Mgr. Daniela Ryšavá-Ruihs
Mgr. Daniela Ryšavá-Ruihs
Diplomová práce
Sprachliche Beobachtung und pädagogische Diagnostik von Deutsch als Zweitsprache bei Kindern im letzten Kindergartenjahr am Beispiel eines österreichischen Kindergartens
Linguistic observation and pedagogical diagnosis of German as a second language by children in the last year of kindergarten using the example of an Austrian kindergarten
Abstract:
The diploma thesis deals with the current topic of elementary educational institutions in Austria, which includes observation, documentation and pedagogical diagnostics of the linguistic development and skills of the child in the last year of kindergarten with German as a second language. In the theoretical part, the basic terms and areas of elementary educational institutions, school readiness, pedagogical …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá aktuálním tématem v předškolním vzdělání v Rakousku, kterým je pozorování, dokumentace a pedagogická diagnostika jazykového vývoje a kompetencí dětí s němčinou jako druhým jazykem v posledním roce mateřské školy. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a oblasti týkající se předškolního vzdělání, školní zralosti, pedagogické diagnostiky a jazykového vzdělávání. Empirická …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e4mxa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Petr Pytlík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RYŠAVÁ-RUIHS, Daniela. \textit{Sprachliche Beobachtung und pädagogische Diagnostik von Deutsch als Zweitsprache bei Kindern im letzten Kindergartenjahr am Beispiel eines österreichischen Kindergartens}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/fdepl6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Intercultural Communication Challenges in Learning Chinese as a Second Language
Gabriela Gábrišová -
Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia
Eva Stavjaníková