Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy – Kateřina ŽEMLOVÁ
Kateřina ŽEMLOVÁ
Bakalářská práce
Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy
Children as a target group in terms of advertising ethics
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na popis vlivu reklamy na dětského spotřebitele, psychologii reklamy, pravidla, která v této oblasti platí. Zaměřila jsem se na analýzu průzkumu českých rodičů. Průzkum byl proveden šetřením dotazníkovou metodou. Další analýza je věnována kauze projednávané Radou pro reklamu. Tyto dvě analýzy jsou považované za nosnou část práce.Abstract:
The bachelar´s thesis is focused on describing the impact of advertising on children's con-sumer, psychology of advertising, rules that apply in this area. I have focused on the analy-sis of the surfy of Czech families. The surfy was conducted by questionnaire surfy method. Further analysis is devoted to the case discussed by the Ad Council. These two analysis are considered to be a supporting part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
15561
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽEMLOVÁ, Kateřina. Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2030
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž -
Možnosti a omezení marketingové komunikace u projektů v neziskovém sektoru na příkladu Dne válečných veteránů.
Klára Krejčí -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací na Vysočině
Lucie Kučerová -
Marketingové komunikace (eko)značek v kontextu greenwashingu
Dominika Fucsíková -
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
Nikol Tomášková -
Analýza postojů spotřebitele k etickým aspektům marketingové komunikace na sociálních sítích
Kateřina Fišerová -
Etické aspekty marketingové komunikace a jejich vliv na vnímání značky
Kristýna Hánová -
Efektivní a etická marketingová komunikace zaměřená na cílovou skupinu 55+
Petra Barešová