Kateřina ŽEMLOVÁ

Bakalářská práce

Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy

Children as a target group in terms of advertising ethics
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na popis vlivu reklamy na dětského spotřebitele, psychologii reklamy, pravidla, která v této oblasti platí. Zaměřila jsem se na analýzu průzkumu českých rodičů. Průzkum byl proveden šetřením dotazníkovou metodou. Další analýza je věnována kauze projednávané Radou pro reklamu. Tyto dvě analýzy jsou považované za nosnou část práce.
Abstract:
The bachelar´s thesis is focused on describing the impact of advertising on children's con-sumer, psychology of advertising, rules that apply in this area. I have focused on the analy-sis of the surfy of Czech families. The surfy was conducted by questionnaire surfy method. Further analysis is devoted to the case discussed by the Ad Council. These two analysis are considered to be a supporting part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor: 15561

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŽEMLOVÁ, Kateřina. Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2030

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe