Gabriela Běhalová

Bachelor's thesis

Zhodnocení úrovně kvality služeb

Assessing the Level of Service Quality
Anotácia:
Abstrakt Cílem bakalářské práce je zjistit, do jaké míry jsou návštěvnice kadeřnictví spokojeny s nabízenými službami a na základě dílčích analýz, navrhnu doporučení pro zlepšení úrovně kvality služeb Kadeřnictví Daniely Běhalové. Jedna z hlavních metod je dotazování, které je provedeno písemnou formou anonymních dotazníků v prostorách kadeřnictví. Následně jsou dotazníky zpracovány statistickými metodami …viac
Abstract:
Abstarct The aim of this work is to determine the extent of satisfaction between the clients of Daniela Běhalová hairdressing salon with its offered services and to propose quality-improving recommendations to the staff on the basis of sectorial analysis. One of the most frequently used research methods is interviewing realised through filling-in the anonymous questionnaires available at the hairdesser …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
  • Vedúci: Filip Konečný
  • Oponent: Ondřej Smělý

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava