Radka VRANÁ

Bachelor's thesis

Význam motorického učení pacientů po cévní mozkové příhodě

The importance of motor learning in patients after stroke.
Abstract:
V teoretické části práce jsou shrnuty poznatky o motorickém učení.Problematiku cévní mozkové příhody.Dále jsou tu shrnuté použité vyšetřovací metody.V praktické části se práce věnuje zpracování kazuistik a využití motorického učení.Jsou stanoveny hypotézy,popsána metodika práce a vyhodnocené výsledky terapie.
Abstract:
The theoretical part of the thesis summarizes the knowledge about motor learning.Problems of stroke.In addition,the examination methods are summarized and used.In the practical part the thesis deals withcase studies and the use of motor learning.There are hypotheses,described methodology of work and evaluated results of therapy.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 7. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: MUDr. Jana Kydlíčková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VRANÁ, Radka. Význam motorického učení pacientů po cévní mozkové příhodě. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta zdravotnických studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta zdravotnických studií
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Health Care Studies

Bachelor programme / field:
Specialization in Health Care / Physiotherapy