Motivace zaměstnanců k zapojení do společensky odpovědných aktivit firmy O2 Czech Republic, a.s. – Bc. Monika Ježková
Bc. Monika Ježková
Master's thesis
Motivace zaměstnanců k zapojení do společensky odpovědných aktivit firmy O2 Czech Republic, a.s.
Motivation employees to participate in the socially responsible activities in O2 Czech Republic, a.s.
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá interním zaměstnaneckým výzkumem v oblasti motivace k zapojení do společensky odpovědných aktivit ve firmě O2 Czech Republic, a. s. Cílem práce je návrh postupů, které by oddělení CSR mělo implementovat do své činnosti, aby se zaměstnanci více do těchto projektů zapojovali. Vyzdvihnout tak již existující projekty, které zaměstnance nejvíce zajímají a které by naopak …moreAbstract:
This diploma thesis deals with internal employee research in the field of motivation to engage in socially responsible activities in the company O2 Czech Republic, a.s. The goal of the work is to propose procedures that the CSR department should implement in its activities in order the employees to be more involved in these projects. In this way, highlight already existing projects that are of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
- Reader: Renata Čuhlová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JEŽKOVÁ, Monika. \textit{Motivace zaměstnanců k~zapojení do společensky odpovědných aktivit firmy O2 Czech Republic, a.s.}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2023. Available from: https://theses.cz/id/fdras6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Porovnání postupů v corporate social responsibility reportingu
Markéta Kleinová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná