Hanna Hayova

Master's thesis

Analýza věrnostního programu spol. Tesco Stores ČR a.s. - Tesco Clubcard

Analysis of Tesco Stores ČR a.s. loyalty program - Tesco Clubcard
Abstract:
Cílem mojí diplomové práce je kriticky zhodnotit věrnostní programy maloobchodních potravinových řetězců v ČR a zejména se soustředit na program Tesco Clubcard. Pomocí vlastního marketingového výzkumu (SWOT analýza, konkurenční analýza a vlastní dotazníkové šetření) plánuji zjistit, jak je tento program vnímán zákazníky společností Tesco ČR a.s. a na základě toho nabídnout určitá doporučení do budoucna …more
Abstract:
The main aim of my thesis is to evaluate different loyalty programs of food retail chains available on the Czech market by mainly concentrating on Tesco loyalty program – Clubcard. By conducting own marketing research (SWOT analysis, competition analysis and carrying out the survey) I am planning to find out how this program is perceived by customers of Tesco ČR a.s. and to offer some recommendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2018
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Tomáš Sadílek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74778