Ing. Tatiana Kachurenko

Bakalářská práce

Inovace jako nástroj marketingu

Innovation as a marketing tool
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo vybrat si úspěšnou inovaci – technologii, která bude svým charakterem unikátní a bude se jednat o aktuální téma, v současné době velice diskutované. V teoretické části jsem popisovala inovace ze všeobecného hlediska. Pojetí inovací, jejich dělení, řády a legislativní stránku věci. V praktické části mé bakalářské práce jsem se zaměřila na inovace v segmentu iphonu, které …více
Abstract:
The aim of my dissertation was to choose as a successful innovation - technology of which character will be unique and the actual theme, which is very discussable in the present time. In the theoretical part, I described the general terms of innovation. The concept of innovation, their division, orders and legislative side of things. In the practical part of my thesis, I focused on innovation in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní