Čistý střih zvuku se zaměřením na dialogovou stopu – Ondřej Rozum
Ondřej Rozum
Bachelor's thesis
Čistý střih zvuku se zaměřením na dialogovou stopu
Film Sound Editing Aimed at Dialog Track
Abstract:
Práce popisuje postupy, techniky a technologie používané pro střih filmového zvuku v rámci historického vývoje po současnou praxi. Struktura textu odráží chronologický vývoj. Začátek rozebírá problematiku střihu optického záznamu zvuku a techniku tzv. bloopingu. Během první dekády užívání optického záznamu se vyvinula podstatná část střihových postupů používaných dodnes. Dále je pojednáváno o magnetickém …moreAbstract:
The thesis describes methods, techniques and technologies that have been used for sound editing throughout early sound films till today production. The structure of the text reflects chronologically the development. In the beginning, issues of editing an optical sound using a technique called blooping are discussed. Majority of editing methods used till today had been invented during the first decade …moreKeywords
zvuková tvorbaKeywords
střih zvukuKeywords
filmová technologieKeywords
zvuková postprodukceKeywords
filmová technikaKeywords
dialog
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 8. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/14727
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2020
- Supervisor: Jan ČENĚK
- Reader: Tomáš ORAMUS
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Theses on a related topic
-
Zvuková postprodukce se zaměřením na filmovou a televizní tvorbu
Tomáš Vondrášek -
Zvuková postprodukce v oblasti reklamy a filmu, případová studie firmy Studio Beep s.r.o.
Michaela Struhařová -
Týmová spolupráce při zvukové postprodukci audiovizuálního díla
Jan Šléška -
Metody úprav mluveného slova ve zvukové postprodukci
Lukáš Pátek -
Ruchová složka ve filmové postprodukci - současné trendy a postupy
Kristián Majer -
Klasická prezentace filmového díla versus aktuální možné zobrazovací techniky z hlediska profese kameramana
Miloslav Pecháček -
Nejčastější problematika oboru Zvuková tvorba v pojmech a praktických příkladech
Jiří Gráf -
Dialog světla a zvuku v performativním umění
Jan Tranta