Marek SUCHANEK

Bachelor's thesis

Communicative strategies of a selected company on social media

Communicative strategies of a selected company on social media
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to analyze the communicative strategies on the social media platform Twitter of the company Riot Games. The thesis is split into two parts: theoretical and analytical. The theoretical part delves into the theory of marketing communication, its strategies, multimodality, digital marketing, Web 2.0, social media (Twitter) and the discourse of advertising. The …more
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zanalyzovat komunikativní strategie firmy Riot Games na sociální síti Twitter. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a analytickou. Teoretická část se zabývá teorií marketingové komunikace, její strategie, multimodalitou, digitálním marketingem, Webem 2.0, sociálními médii (Twitter) a diskurzem reklam. Analytická část se zabývá konkrétními marketingovými …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Ondřej Procházka

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SUCHANEK, Marek. Communicative strategies of a selected company on social media. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta