Marek SUCHANEK

Bakalářská práce

Communicative strategies of a selected company on social media

Communicative strategies of a selected company on social media
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to analyze the communicative strategies on the social media platform Twitter of the company Riot Games. The thesis is split into two parts: theoretical and analytical. The theoretical part delves into the theory of marketing communication, its strategies, multimodality, digital marketing, Web 2.0, social media (Twitter) and the discourse of advertising. The …více
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zanalyzovat komunikativní strategie firmy Riot Games na sociální síti Twitter. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a analytickou. Teoretická část se zabývá teorií marketingové komunikace, její strategie, multimodalitou, digitálním marketingem, Webem 2.0, sociálními médii (Twitter) a diskurzem reklam. Analytická část se zabývá konkrétními marketingovými …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Procházka

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SUCHANEK, Marek. Communicative strategies of a selected company on social media. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání