Jakub Kříž
Bachelor's thesis
Search funds v České republice
Search funds in the Czech Republic
Abstract:
Po významném rozvoji search funds ve Spojených státech amerických dochází s jistým časovým posunem k prvním využitím tohoto modelu i v rámci střední Evropy a České republiky. Neexistuje však zatím žádný odborný text, který by se tomuto modelu věnoval a českému čtenáři objektivně představil jeho fungování a uplatnění v České republice. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit aktuální stav search funds …moreAbstract:
After the significant development of search funds in the United States, the first use of this model is also taking place in Central Europe and the Czech Republic. However, there is no local professional text that would objectively present its characteristics and feasibility in the Czech Republic. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current state of search funds in the Czech Republic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86841
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2022
- Supervisor: Michal Andera
- Reader: Václav Nedvídek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86841
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie značky ETA
Ivana Seidlová -
Značka ETA a její vnímání u cílové skupiny 18-25 let
Monika Chodilíková -
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.
Eliška Volná -
Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA
Pavlína Steinbocková -
Projekt komunikačního plánu pro vybraný sortiment společnosti ETA a.s.
Alice Holubová -
Syntéza a reaktivita \recke{eta}\hindex{6}- koordinovaných Ru(II) komplexů
Ondřej Moždiak -
Ocenění podniku ETA, a.s.
Petr Hána -
Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.
Renata Czyžová