Pohádky v životě dítěte předškolního věku – Aneta POLÁŠKOVÁ
Aneta POLÁŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Pohádky v životě dítěte předškolního věku
Fairy tales in the lives of children in preschool age
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá pohádkou a jejím využitím v mateřské škole. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první části charakterizuji definici pohádky, její vznik a vývoj, rovněž také funkce. Dále se zabývám porovnáním klasické a moderní pohádky. První část je ukončena možnostmi zprostředkování pohádky v mateřské škole. V druhé části se zaměřuji na jednotlivé vývojové období dítěte, které …viacAbstract:
My bachelor thesis deals with fairy tale and the possible use in kindergarten. Thesis is divided into theoretical and practical. First section characterized definition of fairytale, formation and evolution and also functions. I also deal with comparison of classical and modern fairy tale. The possibility of mediation fairytale in kindergarten completes the first part. In the second part focuses on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zverejniť od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Simona Hendrychová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLÁŠKOVÁ, Aneta. Pohádky v životě dítěte předškolního věku. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Profese učitele 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů a veřejnosti
Kateřina Kynická -
Mimoškolní četba z pohledu učitelů českého jazyka a literatury na 2. stupni základních škol v Libereckém kraji
Lucie Scholzová -
Doporučená školní četba pro 2. stupeň ZŠ jako možná spolupráce mezi knihovníky a pedagogy
Iveta Cehelská -
Veřejné knihovny, četba a čtenářství v periodickém tisku 1. republiky
Lucie Zakopalová -
Román Mechanika srdce od M. Malzieua - četba pro děti či dospělé? Překladatelský rozbor
Hana Plachtová -
Veřejné knihovny, četba a čtenářství v periodickém tisku po roce 1945
Silvie Bahnerová -
Četba jako nástroj rozvoje komunikačních schopností dětí předškolního věku
Tereza Kliková