Národnostní identita Bataků a jejich kultura v provincii Severní Sumatry – Bc. Markéta Sovová
Bc. Markéta Sovová
Diplomová práce
Národnostní identita Bataků a jejich kultura v provincii Severní Sumatry
National identity of Bataks and their culture in the province of North Sumatra
Anotace:
Diplomová práce se zabývá národnostní identitou Bataků žijících v provincii Severní Sumatra v Indonésii. Batakové se dělí do šesti základních kmenů, které žijí v sousedních regionech. Tyto kmeny jsou si na první pohled podobné, avšak jejich kulturní specifika jsou místy odlišná. Hlavní zřetel je v práci kladen na faktory, které přímo ovlivňují batackou identitu a způsobily její proměnu. Mezi takové …víceAbstract:
This thesis deals with the national identity of Bataks living in the province of North Sumatra in Indonesia. The Bataks are divided into six basic tribes which live in neighboring regions. These tribes appear similar at first glance, but their cultural specifics differ regionally. The main focus of the thesis is on the factors that directly influence the identity of the Bataks and influnce their changes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Petr Kokaisl, Ph.D. prof.h.c.
- Oponent: Pavla Fajfrlíková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Identity within the European Self-sovereign Identity Framework
Filip Vašš -
Politika identity hnutí Generace identity a alt-right: Komparativní případová studie
Tomáš Hošek -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský -
Vytlačování (jiho)moravské identity identitou Kraje Vysočina na území okresu Třebíč
Jan Mikoláš -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová
Název
Vložil
Vloženo
Práva