Provoz výstaviště Zahrada Čech jako efektivního marketingového nástroje – Aneta ŠKVOROVÁ
Aneta ŠKVOROVÁ
Bakalářská práce
Provoz výstaviště Zahrada Čech jako efektivního marketingového nástroje
Operation of Exhibition Ground Zahrada Čech as an Effective Marketing Tool
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku veletržního průmyslu a provoz výstaviště Zahrada Čech z pozice organizátora. První kapitoly jsou soustředěny na teoretické znalosti z oboru výstavnictví, které vycházejí z několika málo dostupných publikací na toto téma. Následující část práce aplikuje poznatky z předchozích kapitol do praxe, analyzuje výstavnickou činnost v areálu, konkurenční prostředí …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the issue of exhibition industry and its operation part in provision of management of Zahrada Čech exhibition ground taken from a position of an organizer. The first chapters concentrate on the theory regarding exhibitions where only a few available publications on this topic support it. The following part ponders the related issues described in the previous chapters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Oldřich Jetmar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKVOROVÁ, Aneta. \textit{Provoz výstaviště Zahrada Čech jako efektivního marketingového nástroje}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/fetx6b/.
Jak správně citovat práci
ŠKVOROVÁ, Aneta. Provoz výstaviště Zahrada Čech jako efektivního marketingového nástroje. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Nikola Koderová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Komunikační mix vybrané značky
Tereza Hadynová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová