Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh – Daniel Palma
Daniel Palma
Diplomová práce
Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím komunikačních nástrojů, konkrétně oblasti event marketingu při zavedení nového výrobku na trh. Cílem diplomové práce je návrh uvedení nového výrobku společnosti adidas ČR, při využití dalších nástrojů komunikačního mixu. V teoretické části jsou popsány vlastnosti event marketingu a další nástroje komunikačního mixu. V praktické části se nachází situační analýza produktu …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the use of communication tools, namely the area of marketing case when introducing a new product to the market. The aim of this diploma thesis is to propose the introduction of a new product of adidas Czech Republic using other communication mix tools. The theoretical parts describe the properties of the marketing case and other communication mix tools. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ff225b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PALMA, Daniel. \textit{Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ff225b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Řízení rozvojových projektů
Práce na příbuzné téma
-
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing a marketingové plánování ve vybraném podniku
Jana Kukáková -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Marketingový mix výstavby bytového domu
Marek Oubrecht