Analýza marketingových aktivit společnosti COLORLAK, a.s. se zaměřením na průmyslový trh – Marek VLK
Marek VLK
Bachelor's thesis
Analýza marketingových aktivit společnosti COLORLAK, a.s. se zaměřením na průmyslový trh
Analysis of marketing activities of the company Colorlak, a.s. with focus on industry market
Anotácia:
Zabezpečení úspěšného rozvoje firmy v tržních podmínkách není snadnou záležitostí. Pokud chce firma v dnešním tržním prostředí efektivně působit, musí identifikovat stále se měnící potřeby a přání zákazníků. Žádná firma se neobejde bez marketingové strategie a plánování, vymezení tržního segmentu a v neposlední řadě určení účinné strategie marketingové komunikace, díky které se zvýší prodej výrobků …viacAbstract:
It is not an easy task to ensure prosperity and growth of a company in a free market environment. A company that aspires to be efficient in today{\crq}s markets must continuously monitor and re-assess the ever-changing needs and wishes of its customers. No company can do without a marketing strategy and planning, identification of its market segment, as well as identification of an efficient strategy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2006
Zverejniť od: 5. 1. 2011
Identifikátor:
2189
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLK, Marek. \textit{Analýza marketingových aktivit společnosti COLORLAK, a.s. se zaměřením na průmyslový trh}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/ff8rc3/.
Jak správně citovat práci
VLK, Marek. Analýza marketingových aktivit společnosti COLORLAK, a.s. se zaměřením na průmyslový trh. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 01. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 1. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily
Jan Kadlček -
VÝVOJ TRHU NEMOVITOSTÍ V PRAZE OD ROKU 2008 DO ROKU 2020. Analýza vývoje cen nemovitostí a faktorů ovlivňující trh v době krizí
Lucie Řežábková -
Ekonomické konsekvence státních zásahů: Spotový trh s elektřinou v ČR a vliv výkonu obnovitelných zdrojů elektrické energie na tržní cenu
Roman Studýnka -
Trh s nemovitostmi v ČR a jeho vazba na vybrané makroekonomické ukazatele
Zdeněk Petera -
Technologie, konkurence a cena na trhu výroby fotografií
Wlasta Laura Laurenčíková